Vyděšená žena před lednicí (ilustrační obrázek)

  • Reklamy na chytrých zařízeních mohou být pro některé lidi více než jen nepříjemností
  • Žena z Velké Británie musela být převezena na psychiatrii poté, co jednu takovou reklamu viděla
  • Reklamní sdělení totiž přímo zmiňovalo její jméno

Taky jste měli někdy pocit, jako by vás vaše elektronika odposlouchávala, protože se stačilo o něčem jen zmínit a rázem na vás začaly vyskakovat na daný produkt či službu reklamy? Ačkoli se to tak může zdát, skutečnost je o poznání méně poetická – propracované algoritmy, cookies a fakt, že my lidé nejsme až tak unikátní, jak si myslíme, přesné cílení reklamy značně zjednodušují. Občas je ale takové přesné cílení reklamy velmi děsivé a v některých případech může způsobit i újmu na zdraví.

Přečtěte si celý článek Ženu vyděsila reklama na ledničce s jejím jménem, skončila na psychiatrii